Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Artykuł

[Do koszyka]

Tytuł: Некоторые структурные типы наименований в русском коммерческом языке : семантико-словообразовательная характеристика с учетом морфолого-синтаксического аспекта
Autor/redaktor: Блажена Рудинцова
Opublikowany w: Rossica Ostraviensia '98 : lingua Rossica in sphaera mercaturae : sborník prací z 6. mezinárodní vědecké konference "Русский язык в сфере турбизнеса. Обучение бакалавров" .- Ostrava, 1998 [Wyświetl]
Strony: 93-100
Inne: Streszcz.: eng
Języki: rus
Abstrakt: Analýza reklamních textů z oblasti cestovního ruchu z hlediska morfologického a syntaktického. (JP)
Hasła autorskie:
au. Rudincová, Blažena [Wyświetl]
Słowa kluczowe: język reklamy, język rosyjski, morfologia 1 (budowa i odmiana wyrazów), składnia 1 (tworzenie wyrażeń złożonych), słowotwórstwo 1 (tworzenie wyrazów), terminologia handlowa, uniwerbizacja
Tagi:
Klasyfikacja:
9.2.1.3.1. Język rosyjski. Słowotwórstwo nominalne [Wyświetl]
9.2.1.2. Język rosyjski. Morfologia. Morfonologia [Wyświetl]
9.2.1.4. Język rosyjski. Składnia [Wyświetl]