Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Artykuł

[Do koszyka]

Tytuł: Motywacja marketingowa i językowa nazwy firmowej (marki) a jej funkcja perswazyjna na przykładzie słownictwa z euro-
Autor/redaktor: Agnieszka Ryzza-Woźniak
Opublikowany w: Regulacyjna funkcja tekstów .- Łódź, 2000 [Wyświetl]
Strony: 261-267
Inne: Streszcz.: pol
Języki: pol
Hasła autorskie:
au. Ryzza-Woźniak, Agnieszka [Wyświetl]
Słowa kluczowe: euro-, funkcja perswazyjna, język polski, motywacja, nazwa firmowa, onomastyka 1 (zbiór nazw własnych)
Tagi:
Klasyfikacja:
8.2.5. Język polski. Semantyka. Pragmatyka [Wyświetl]
8.2.1.3.1. Język polski. Słowotwórstwo nominalne [Wyświetl]
8.2.7. Język polski. Onomastyka [Wyświetl]