Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Książka

[Do koszyka]

Tytuł: Комунікативна сугестія в рекламному дискурсі : психолінгвістичний аспект
Autor/redaktor: Кутуза Н.В.
Miejsce wydania: Київ
Wydawnictwo: Видавничий дім Дмитра Бураго
Rok wydania: 2018
Strony: 736 s.
Inne: Bibliogr., indeks.
Języki: ukr
Abstrakt: У монографії здійснено психолінгвістичний аналіз рекламного дискурсу, запропоновано класифікацію феномену впливу, а також деталізовано поняття комунікативного й мовленнєвого впливу. (АТ)
Hasła autorskie:
au. Kutuza, N.V. [Wyświetl]
Słowa kluczowe: język ukraiński, język współczesny, psycholingwistyka, strategia komunikacyjna, tekst reklamowy, wpływ językowy
Tagi:
Klasyfikacja:
9.4.8. Język ukraiński. Psycholingwistyka [Wyświetl]