Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Dokumenty w klasie: 6.1.1.6. Język czeski. Stylistyka

Opis Typ Akcje
ŠEBESTA Karel: Reklama jako funkční styl? .- "Čeština doma a ve světě" 1998 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
ČMEJRKOVÁ Světla: Reklama v češtině, čeština v reklamě .- Praha, 2000 Książka [Wyświetl]
SRPOVÁ Hana: Reklamní diskurs - specifická forma verbální manipulace a persvaze .- Łódź, 2000 Artykuł w książce [Wyświetl]
SLEZÁKOVÁ Markéta: Role ukazovacích zájmen ten, ta, to v mluveném dialogickém textu .- "Jazykovědné aktuality : informativní zpravodaj českých jazykovědců" 1998 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
ČECHOVÁ Marie: Různost, či stejnost podstatou stylu? .- Ústí nad Labem, 1999 Artykuł w książce [Wyświetl]
BLATNÁ Renata: Slang a publicistika : zpracováno na materiálu Českého národního korpusu .- Plzeň, 1998 Artykuł w książce [Wyświetl]
KARHANOVÁ Kamila: Slova, slova, slova... .- "Čeština doma a ve světě" 1998 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]
HLADKÁ Zdeňka, MARTINCOVÁ Olga: Slova v soukromých dopisech : lexikografická sonda .- Brno, 2012 Książka [Wyświetl]
HONZAK-JAHIĆ Jasna: Slovensko jezikoslovje v šestdesetih in sedemdesetih letih 20. stoletja : jezikovna zvrstnost .- Praha, 2011 Artykuł w książce [Wyświetl]
MÜLLEROVÁ Olga: Smích jako výraz spolupráce z konfliktu v dialogické komunikaci .- Opole, 2000 Artykuł w książce [Wyświetl]
Wyniki 101-110 spośród 147 znalezionych.
[ (1) |< Początek ] [ (10) << Poprzednie ]  6  7  8  9 10 11 12 13 14 15 [ Następne >> (12) ] [ Koniec >| (15) ]