Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Osoba

Tożsamość główna

Nazwisko: Czajkowski
Imiona: Bronisław
Dopowiedzenie:

Tożsamości

Nazwisko Imiona Dopowiedzenie Akcje
Czajkowski Bronisław [Wyświetl]

Dokumenty

Funkcja Opis Typ Akcje
autor CZAJKOWSKI Bronisław: Czy reklama (postmodernistyczna) jest tekstem? .- Łódź, 2002 Artykuł w książce [Wyświetl]
autor CZAJKOWSKI Bronisław: Status metodologiczny "tekstu" w lingwistyce i innych naukach filologicznych .- "Seminaria Naukowe Wrocławskiego Towarzystwa Naukowego. Seria A i B" 2000 Artykuł w czasopiśmie [Wyświetl]

Dokumenty powiązane

Opis Typ Akcje