Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Artykuł

[Do koszyka]

Tytuł: Perswazyjna funkcja imiesłowów w języku reklamy : na przykładzie katalogu firmy kosmetycznej
Autor/redaktor: Anna Piotrowicz, Małgorzata Witaszek-Samborska
Opublikowany w: Roczniki Humanistyczne. Językoznawstwo = Annales de Lettres et Sciences Humaines. Linguistique = Annals of Arts. Linguistics [Wyświetl]
Numer czasopisma: 2007 T. 55 z. 6
Strony: 67-81
Inne: Streszcz.: eng
Języki: pol
Hasła autorskie:
ws. Piotrowicz, Anna [Wyświetl]
ws. Witaszek-Samborska, Małgorzata [Wyświetl]
Słowa kluczowe: funkcja perswazyjna, imiesłów, język polski, język reklamy
Tagi:
Klasyfikacja:
8.2.5. Język polski. Semantyka. Pragmatyka [Wyświetl]
8.2.1.2. Język polski. Morfologia. Morfonologia [Wyświetl]
Linki:
Tekst dokumentu