Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Artykuł

[Do koszyka]

Tytuł: Boże Narodzenie na sprzedaż? : o desakralizacji języka religijnego w reklamie
Autor/redaktor: Małgorzata Rybka, Jolanta Sławek
Opublikowany w: Roczniki Humanistyczne. Językoznawstwo = Annales de Lettres et Sciences Humaines. Linguistique = Annals of Arts. Linguistics [Wyświetl]
Numer czasopisma: 2015 T. 63 z. 6
Strony: 213-239
Inne: Streszcz.: eng, pol
Języki: pol
Hasła autorskie:
ws. Rybka, Małgorzata [Wyświetl]
ws. Sławek, Jolanta [Wyświetl]
Słowa kluczowe: funkcja perswazyjna, język polski, język reklamy, profanum, sacrum
Tagi:
Klasyfikacja:
8.2.5. Język polski. Semantyka. Pragmatyka [Wyświetl]
Linki:
Tekst dokumentu