Artykuł
[Do koszyka]
Tytuł: |
Dialog z kulturą popularną w języku współczesnej powieści dla młodzieży : gry ze sloganem reklamowym |
Autor/redaktor: |
Jadwiga Lizak |
Opublikowany w: |
Język Polski : organ Towarzystwa Miłośników Języka Polskiego
[Wyświetl]
|
Numer czasopisma: |
2012 R. 92 z. 1
|
Strony: |
55-61
|
Inne: |
Streszcz.: eng
|
Języki: |
pol
|
Abstrakt: |
W artykule opisano różnego typu nawiązania do reklam na wielu płaszczyznach tekstowych we współczesnych polskich powieściach dla młodzieży. (PK)
|
Hasła autorskie: |
|
Słowa kluczowe: |
20/21 w., gatunek tekstu, gra językowa, intertekstualność, język polski, powieść, środek stylistyczny, tekst artystyczny
|
Tagi: |
|
Klasyfikacja: |
|