Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Artykuł

[Do koszyka]

Tytuł: Međukulturna kompetencija u predmetu Hrvatski jezik : teorijske postavke, pripremljenost i stavovi učitelja
Autor/redaktor: Lidija Cvikić, Jasna Novak Milić
Opublikowany w: Višejezičnost kao predmet multidisciplinarnih istraživanja .- Zagreb, 2015 [Wyświetl]
Strony: 145-162
Inne: Tabl., streszcz.: eng
Języki: scr
Abstrakt: Uspoređuje se usvajanje hrvatskog jezika kao materinskog i hrvatskog jezika u inozemstvu. Ispituju se stavovi budućih učitelja o međukulturnosti kao sastavnici u nastavi. Upozorava se na manjak zastupljenosti međukulturnih sadržaja u nastavi. (MS)
Hasła autorskie:
ws. Cvikić, Lidija [Wyświetl]
ws. Novak Milić, Jasna [Wyświetl]
Słowa kluczowe: glottodydaktyka, język chorwacki, język obcy, język ojczysty, kompetencja międzykulturowa
Tagi:
Klasyfikacja:
4.4. Grupa serbsko-chorwacka. Socjolingwistyka [Wyświetl]