Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Artykuł

[Do koszyka]

Tytuł: Dysleksja jako konsekwencja zaburzeń procesów symultanicznych i sekwencyjnych
Autor/redaktor: Jagoda Cieszyńska
Opublikowany w: Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. Studia Linguistica [Wyświetl]
Numer czasopisma: 2004 2
Strony: 47-57
Języki: pol
Abstrakt: Autorka zastanawia się, czy wczesna nauka czytania może być czynnikiem modyfikującym mózgową organizację funkcji językowych u dzieci. Praktyka terapeutyczna pozwala jej pozytywnie odpowiedzieć na to pytanie. (PK)
Hasła autorskie:
au. Cieszyńska, Jagoda [Wyświetl]
Słowa kluczowe: dysleksja, język dziecka, język polski, zaburzenia językowe
Tagi:
Klasyfikacja:
8.2.8. Język polski. Psycholingwistyka [Wyświetl]