Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Artykuł

[Do koszyka]

Tytuł: Rola odbiorcy w rozmowie handlowej
Autor/redaktor: Patrycja Pałka
Opublikowany w: Język Polski : organ Towarzystwa Miłośników Języka Polskiego [Wyświetl]
Numer czasopisma: 2008 R. 88 z. 4-5
Strony: 373-384
Inne: Wykr.
Języki: pol
Abstrakt: Opis sekwencji oferowania w rozmowie handlowej, która jest podporządkowana dwóm makrointencjom: podtrzymaniu kontaktu i chęci wzbudzenia woli posiadania. (PK)
Hasła autorskie:
au. Pałka, Patrycja [Wyświetl]
Słowa kluczowe: akt mowy, język polski, komunikacja językowa, odbiorca komunikatu, perswazja językowa, pragmatyka 1 (użycie znaków językowych), rozmowa, strategia konwersacyjna
Tagi:
Klasyfikacja:
8.2.5. Język polski. Semantyka. Pragmatyka [Wyświetl]