Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Książka

[Do koszyka]

Tytuł: Neologizmy v terminológii marketingu : vedecký seminár o problematike neologizmov v obchodných disciplínach, Bratislava 28. apríla 2010
Autor/redaktor: red. Jana Levická, Katarína Viestová
Miejsce wydania: Brno
Wydawnictwo: Tribun
Rok wydania: 2010
Strony: 146 s.
Języki: slo
Abstrakt: Spracovanie obchodnovednej terminológie pre potreby Slovenskej terminologickej databázy s dôrazom na analýzu terminologických neologizmov. Cieľom je odstrániť nejednotnosť a prílišnú variantnosť zvolenej časti terminologickej sústavy ekonómie. (JBe)
Hasła autorskie:
rd. Levická, Jana [Wyświetl]
rd. Viestová, Katarína [Wyświetl]
Słowa kluczowe: 2010 r., Bratysława, język słowacki, konferencja, neologizm, Slovenská terminologická databáza, terminologia 1 (zbiór terminów), terminologia handlowa
Tagi:
Klasyfikacja:
1.6.6.2. Konferencje. Kongresy [Wyświetl]
6.2.6.3. Język słowacki. Terminologia [Wyświetl]