Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Artykuł

[Do koszyka]

Tytuł: Farmakonimy jako narzędzie brandingu
Autor/redaktor: Małgorzata Rutkiewicz-Hanczewska
Opublikowany w: Język Polski : organ Towarzystwa Miłośników Języka Polskiego [Wyświetl]
Numer czasopisma: 2007 R. 87 z. 3
Strony: 199-211
Języki: pol
Abstrakt: Opis nazw handlowych i markowo-generycznych środków leczniczych wraz z ich typologią. Autorka podkreśla, że struktura współczesnych nazw leków jest zazwyczaj przemyślana, ponieważ stanowi narzędzie współczesnego marketingu. (PK)
Hasła autorskie:
au. Rutkiewicz-Hanczewska, Małgorzata [Wyświetl]
Słowa kluczowe: chrematonimia 1 (zbiór chrematonimów), język polski, nazwy artykułów handlowych, struktura semantyczna, struktura słowotwórcza
Tagi:
Klasyfikacja:
8.2.7. Język polski. Onomastyka [Wyświetl]
8.2.1.3.1. Język polski. Słowotwórstwo nominalne [Wyświetl]