Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Artykuł

[Do koszyka]

Tytuł: Mediji i strategije učenja vokabulara
Autor/redaktor: Višnja Pavičić, Vesna Bagarić
Opublikowany w: Jezik i mediji - jedan jezik : više svjetova .- Zagreb ; Split, 2006 [Wyświetl]
Strony: 541-552
Inne: Tabl., streszcz.: eng
Języki: scr
Abstrakt: U radu se uspoređuju sličnosti i razlike u uporabi strategija učenja vokabulara koje se temelji na izloženosti klasičnim i suvremenim medijima među učenicima dvaju stranih jezika: engleskoga, kojemu su učenici uvelike izloženi, te njemačkoga koji je rjeđe zastupljen u medijima. Autorice razmatraju odnos i vezu između drugih varijabli, kao što je uspjeh u školi, i uporabe ove skupine strategija učenja vokabulara. (MS)
Hasła autorskie:
ws. Pavičić, Višnja [Wyświetl]
ws. Bagarić, Vesna [Wyświetl]
Słowa kluczowe: glottodydaktyka, język angielski, język chorwacki, język mediów, język niemiecki, język obcy, słownictwo, strategia językowa
Tagi:
Klasyfikacja:
4.6. Grupa serbsko-chorwacka. Leksykologia [Wyświetl]
10.2. Wpływ języków niesłowiańskich na języki słowiańskie [Wyświetl]
4.8. Grupa serbsko-chorwacka. Psycholingwistyka [Wyświetl]