Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Artykuł

[Do koszyka]

Tytuł: Antroponimi u reklamama
Autor/redaktor: Anđela Frančić
Opublikowany w: Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike : zbornik radova sa savjetovanja Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku .- Zagreb ; Rijeka, 1999 [Wyświetl]
Strony: 241-246
Inne: Streszcz.: eng
Języki: scr
Hasła autorskie:
au. Frančić, Anđela [Wyświetl]
Słowa kluczowe: antroponim, język chorwacki, język reklamy
Tagi:
Klasyfikacja:
4.7.1. Grupa serbsko-chorwacka. Antroponimia [Wyświetl]
4.5. Grupa serbsko-chorwacka. Semantyka. Pragmatyka [Wyświetl]