Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Artykuł

[Do koszyka]

Tytuł: Technika reklamy w języku polskiej propagandy politycznej lat dziewięćdziesiątych : na przykładzie tekstów interlokucyjnych
Autor/redaktor: Aleksander Główczewski
Opublikowany w: Nowe czasy, nowe języki, nowe (i stare) problemy .- Katowice, 1998 [Wyświetl]
Strony: 176-196
Inne: Streszcz.: cze, pol
Języki: pol
Abstrakt: Typ mechanizmu perswazyjnego polegający na tworzeniu pozytywnego "językowego obrazu podmiotu wypowiedzi". (TŚ)
Hasła autorskie:
au. Główczewski, Aleksander [Wyświetl]
Słowa kluczowe: 20 w. (koniec), funkcja perswazyjna, język polityki, język polski, język reklamy, język współczesny
Tagi:
Klasyfikacja:
8.2.4. Język polski. Socjolingwistyka [Wyświetl]
8.2.5. Język polski. Semantyka. Pragmatyka [Wyświetl]