Artykuł
[Do koszyka]
Tytuł: |
Technika reklamy w języku polskiej propagandy politycznej lat dziewięćdziesiątych : na przykładzie tekstów interlokucyjnych |
Autor/redaktor: |
Aleksander Główczewski |
Opublikowany w: |
Nowe czasy, nowe języki, nowe (i stare) problemy .- Katowice, 1998
[Wyświetl]
|
Strony: |
176-196
|
Inne: |
Streszcz.: cze, pol
|
Języki: |
pol
|
Abstrakt: |
Typ mechanizmu perswazyjnego polegający na tworzeniu pozytywnego "językowego obrazu podmiotu wypowiedzi". (TŚ)
|
Hasła autorskie: |
|
Słowa kluczowe: |
20 w. (koniec), funkcja perswazyjna, język polityki, język polski, język reklamy, język współczesny
|
Tagi: |
|
Klasyfikacja: |
8.2.4. Język polski. Socjolingwistyka
|
[Wyświetl]
|
8.2.5. Język polski. Semantyka. Pragmatyka
|
[Wyświetl]
|
|