Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Artykuł

[Do koszyka]

Tytuł: Sampling, vanselling, merchandising : o słownictwie pracowników marketingu
Autor/redaktor: Anna Dąbrowska
Opublikowany w: Słownictwo współczesnej polszczyzny w okresie przemian .- Lublin, 2000 [Wyświetl]
Strony: 131-140
Języki: pol
Hasła autorskie:
au. Dąbrowska, Anna [Wyświetl]
Słowa kluczowe: 20 w. (koniec), język polski, merchandising, sampling, słownictwo, terminologia marketingowa, vanselling
Tagi:
Klasyfikacja:
8.2.6. Język polski. Leksykologia [Wyświetl]
8.2.4. Język polski. Socjolingwistyka [Wyświetl]