Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Artykuł

[Do koszyka]

Tytuł: Stylistyka tekstów reklamowych na przykładzie reklamy kreatywnej
Autor/redaktor: Maria Wojtak
Opublikowany w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF. Philologiae [Wyświetl]
Numer czasopisma: 2000 Vol. 18
Strony: 299-309
Inne: Streszcz.: fre
Języki: pol
Hasła autorskie:
au. Wojtak, Maria [Wyświetl]
Słowa kluczowe: język polski, język reklamy, pragmalingwistyka, stylistyka funkcjonalna
Tagi:
Klasyfikacja:
8.2.1.6. Język polski. Stylistyka [Wyświetl]
8.2.5. Język polski. Semantyka. Pragmatyka [Wyświetl]